NIŠ, 17. marta (Tanjug) - U Srbiji treba širitu mrežu udruženja potrošača u cilju zaštite njihovih prava i podsticati lokalne samouprave da pomognu u nihovom formiranju, rečeno je danas na skupu Centra za zaštitu potrošača "Forum" u Nišu. Cilj je jačanje zaštite potrošača na lokalnom nivou, rečeno je na skupu uz podsećanje da je "zaštićeni potrošč, potrošč koji z
NIŠ, 17. marta (Tanjug) - U Srbiji treba širitu mrežu udruženja potrošača u cilju zaštite njihovih prava i podsticati lokalne samouprave da pomognu u nihovom formiranju, rečeno je danas na skupu Centra za zaštitu potrošača "Forum" u Nišu.
Cilj je jačanje zaštite potrošača na lokalnom nivou, rečeno je na skupu uz podsećanje da je "zaštićeni potrošč, potrošč koji zna svoja prava".
Pomoćnik ministra trgovine Vesna Novaković podsetila je na usvojeni novi Zakon o zaštiti potrošča i navela da je prošle godine rešeno 17.000 prigovora potrošča.
Na skupu, koji je bio posvećen obeležavanju Svetskog dana zaštite potrošča (15. mart), rečeno je da se potrošači najčešće žale na kvalitet obuće, kod kupovine mobilnih telefona i računara.
Cilj je i afirmacija vansudskog rešavanja sporova i jednostavniji postupak podnošenja reklamacija, rečeno je na skupu.
"Forum" je regionalni centar za zaštitu potrošača, a njihovi pravni savetnici posebno su ukazali na veliki broj primedbi gradjana Niša na odredjivanje cena centralnog grejanja.
Ostavi komentar